Po drodze oczywiście wspierał mnie cały zespół i najważniejsze decyzje metodyczne podejmowaliśmy wspólnie. Ostatecznie udało mi się napisać raport, opublikowany przez K2 w marcu 2011 – Eyetracking Facebooka, czyli jak konsumujemy posty znajomych i marek na Facebooku. W jednym z poprzednich wpisów  podsumowałam wszystko, co działo się wokół raportu.

Teraz przygotowałam case study z tego  badania. Opisałam w nim jak dochodziliśmy do pewnych decyzji, jak przygotowałam potrzebne materiały, oraz jak wyglądała analiza wyników.

Maciek powiedział mi dzisiaj „No spoko, ale nie wiem po co odgrzebujesz takiego suchara?„. Może i racja, ale przyświecała mi chęć pokazania badań od zaplecza. A na razie to jedynie badanie, którego dokładne wyniki i sposób analizy mogę ujawnić. Inne, które robię na co dzień, są projektami dla klientów i wiadomo – ujawnianie wyników nie wchodzi w grę.

Podejrzewam, że case będzie najciekawszy dla innych badaczy oraz osób, które chciałyby badaczami zostać. Ale mam nadzieję, że jest na tyle zjadliwy, że inni też znajdą w nim coś interesującego. Zapraszam do lektury.

Pobierz case study w wersji PDF [3,41 MB]