Polecamy

Mikrokontent – Jakob Nielsen o wielkim znaczeniu krótkich tekstów

Dlaczego mikrokontent jest tak istotny? Dobrze napisane, krótkie teksty (na przykład tytuły, nagłówki, tagi, podsumowania) to klucz do poprowadzenia użytkownika w pożądanym kierunku.

Czy zawsze duża liczba użytkowników subskrybujących newsletter to powód do radości?

Właściciele stron i serwisów niezmiennie cieszą się z dużej liczby subskrybentów. Często jednak wpadają w pułapkę. Sama liczba subskrypcji to zbyt prosty wskaźnik, a jego wzrost nie musi automatycznie oznaczać poprawy innych statystyk.

Design w czasach sztucznej inteligencji i przyszłościowych technologii

Technologia rozwija się coraz szybciej i czasem ciężko nadążyć za wszystkimi trendami. Jednak jednym z kierunków, w którym niezaprzeczalnie będziemy zmierzać, jest sztuczna inteligencja. Przeczytaj, jak projektować mając ją na uwadze.

 

Badania

Wpływ estetyki na problemy użyteczności

Użytkownicy lepiej oceniają strony, które są atrakcyjne wizualnie, a błędy użyteczności stają się dla nich mniej istotne. Co z tego wynika dla praktyki prowadzenia testów użyteczności? Jak oddzielić wrażenia estetyczne od użyteczności strony?

Panele internetowe w badaniach UX-owych

Dwa tygodnie temu polecaliśmy Wam artykuł o jakości danych zbieranych w panelach internetowych. Czas na kontynuację: tekst o wykorzystaniu paneli w badaniach typowo UX-owych.

 

Projektowanie

Dominujące trendy we Flat Designie

Jakie trendy dominują we Flat Designie i jak je wykorzystać, aby nasza strona była zarówno estetyczna, jak i użyteczna?

5 sposobów, aby poprawić konwersję koszyka zakupowego

Dla biznesów e-commerce koszyk jest najważniejszym elementem strony. Jak zmniejszać ilość porzuceń przez użytkowników na tym etapie procesu zakupowego?

 

Sieć przeszukali dla Was Kaja i Piotrek.