Polecamy

 

Zdalne mapowanie podróży klienta

Tworzenie customer journey map to zazwyczaj proces wymagający zaangażowania specjalistów z kilku różnych zespołów, a wiadomo, że bywa to trudne. Customer Journey Map można jednak tworzyć zdalnie. Kilka słów o przeznaczonych do tego narzędziach.

Audyt UX – przewodnik dla początkujących

Praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy po raz pierwszy chcą samodzielnie przeprowadzić audyt użyteczności lub zrozumieć w jaki sposób dobrze zlecić go “na zewnątrz”.

Jak IBM tworzy przyszłość poprzez design?

W jaki sposób IBM wykorzystuje Design Thinking do innowacji? Poznaj podejście jednej z największych firm technologicznych na świecie, które możesz wykorzystać także u siebie.

 

Badania

 

Wyniki badania dotyczącego branży UX

Polecamy wyniki już czwartego, corocznego badania, dotyczącego szeroko rozumianej branży UX. W ankiecie wzięło udział ponad 2200 specjalistów od użyteczności.

Dobre praktyki wizualizacji danych

Dane, zwłaszcza ilościowe, bywają trudne do interpretacji, a ich niewłaściwe przedstawienie może dodatkowo zagmatwać sytuację. W tekście znajdziecie 10 porad, o tym, jak pokazywać liczby i czego się wystrzegać.

 

Projektowanie

 

Personalizacja w e-commerce

Jak wykorzystać personalizację w sklepach e-commerce, aby zwiększać sprzedaż i zaangażowanie?

Paradoks kontroli vs współpracy

Wielu projektantów UX żywi silne przekonanie, że to oni są odpowiedzialni za kreowanie doświadczeń użytkowników. Jednak prawdziwie dobry produkt może powstać tylko w bliskiej współpracy z innymi działami.

Rola pustych ekranów w onbaordingu użytkowników

Jak zachęcić użytkownika do korzystania z aplikacji przy pierwszym uruchomieniu i jaką rolę odgrywają w tym niezapełnione (jeszcze) treścią ekrany?

 

 

Sieć przeszukali dla Was Kaja i Piotrek.