Polecamy

Co dalej w branży? Trendy w UX na 2017 rok

Usabillia o trendach czekających nas w projektowaniu w najbliższym roku: między innymi o coraz lepszej personalizacji, nacisku na oszczędzanie czasu użytkownika, czy coraz szerszej roli UX, rozumianego także  jako praktyka zarządzania.

Kształtowanie doświadczeń użytkowników usług luksusowych

Ciekawe case study skoncentrowane wokół pytania: jak kształtować i dostarczać wyjątkowe doświadczenie w trudnym segmencie konsumentów luksusowych usług? W tekście między innymi o tym,  dlaczego “mniej znaczy więcej” oraz o znaczeniu transparentności.

 

Badania

Jak dobrze korzystać z Net Promoter Score?

NPS, czyli emocje, doświadczenia i nastawienie do marki zamknięte w jednej liczbie. Wskaźnik NPS funkcjonuje już od 14 lat i stał się najczęściej stosowanym miernikiem satysfakcji. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie dla wyników ma moment, w którym zadajemy pytanie użytkownikom.

Sondy kulturowe w badaniach zwyczajów związanych z jedzeniem

Ciekawe, krótkie case study z badań dotyczących jedzenia. Badaczy interesowała zwłaszcza różnica między tym, co i jak jemy na co dzień, a co i w jaki sposób chcielibyśmy jeść w idealnym świecie.

 

Projektowanie

Co zamiast hamburgera?

Jeszcze raz o wadach ikony popularnego hamburgera oraz o możliwych alternatywach dla tego rozwiązania.

Problemy ze swipowaniem

Gest swipe, początkowo trudny dla użytkowników, opatrzył się i obecnie jest coraz częściej stosowany przez projektantów. Sprawia jednak problemy użytkownikom, bo jego zastosowanie bywa różne, zależnie od aplikacji: może służyć zarówno do kasowania treści, jak też innych akcji. Jak choćby w Tinderze :)

 

 

Sieć przeszukał dla Was Piotrek.