Polecamy

WWW – Wealthy Western Web (część druga)

W pierwszej części tekstu Bruce Lawson pisał o ekonomicznie i kulturowo uwarunkowanych, specyficznych potrzebach użytkowników ze wschodzących internetowych rynków Azji i Afryki. W drugiej części autor pisze o uwarunkowaniach wynikających z obecnej tam infrastruktury technicznej. Zajmuje się też tymi, którzy wciąż pozostają offline lub korzystają z sieci w najprostszy sposób.

(Głęboka) psychologia tekstu

Tekst – podstawowy sposób, w jaki od wieków dzielimy się między sobą wiedzą, opiniami i emocjami. Jaka przyszłość czeka słowo pisane w dobie rosnącej popularności bardziej sugestywnych form, takich jak obraz i film? W tekście kilka porad o tym, jak pisać w cyfrowym świecie, aby zachować konkurencyjność wobec innych form przekazu.

 

Badania

Jak zmierzyć satysfakcję i ocenić doświadczenie zakupów online?  

Coraz więcej zakupów jest na świecie dokonywanych przez internet, co sprawia, że strona zakupowa staje się ważnym aspektem budowania przewagi konkurencyjnej. W tekście kilka dobrych przykładów ze świata e-commerce, dotyczących tego, jakich mierników użyć, aby sprawdzić nie tylko poziom satysfakcji klienta, ale też ocenić użyteczność strony zakupowej.

Testy z użytkownikami: jak treść zadania wpływa na odbiór informacji na stronie

Najnowsze badania, wykorzystujące eye-tracking potwierdzają, że odbiór informacji na stronie internetowej w dużej mierze zależy od tego, dlaczego znalazł się na niej użytkownik. A także od tego, jakie ma na niej do zrealizowania cele. W oczywisty sposób wpływa to na prowadzenie testów z użytkownikami.

 

 

Sieć przeszukał dla Was Piotrek.