Polecamy

Zaplanuj podróż, a nie pojedynczą interakcję – o spójności doświadczeń

Jak zaplanować całą podróż z marką, zamiast serii pojedynczych interakcji? A co za tym idzie, jak budować przewagę konkurencyjną opartą na spójnym, międzykanałowym doświadczeniu użytkownika?

 

Badania  

Kocha, nie kocha? O wykorzystaniu listów w badaniach

Jak wydobyć z badanych emocje związane z marką? Także te skrywane lub negatywne. Warto poprosić ich o napisanie listu! Na przykład miłosnego, pożegnalnego lub ostrzegawczego.

Wizualne zbieranie danych z badań

Jak znaleźć złoty środek pomiędzy ilością zgromadzonych danych i zakresem badań a czasem poświęconym na analizę? Można to zrobić m.in. dzięki wizualnej metodzie zbierania danych.

 

Projektowanie   

Animacje wywołane scrollem opóźniają użytkowników

Powszechnym ostatnio trendem w web designie są animacje, które pojawiają się, gdy użytkownik przewija stronę w dół. Jednak czasem mogą one znacząco opóźniać użytkowników i zmniejszać ilość przyswajanych przez nich informacji.

Projektanci powinni wiedzieć więcej o sztucznej inteligencji

Jeśli jesteś projektantem pracującym z nowymi technologiami, w Twoich projektach coraz częściej będzie pojawiała się sztuczna inteligencja. Co powinniśmy o niej wiedzieć i jakie są jej możliwości?

 

 

Sieć przeszukali dla Was Kaja i Piotrek.