Polecamy

Jak zmieniają się postawy wobec email marketingu?

Tekst przedstawia zmiany postaw konsumentów wobec email marketingu, na podstawie badań prowadzonych od 2002 roku. W ciągu tych piętnastu lat marketerom, przy wsparciu badaczy i projektantów udało rozwiązać się wiele problemów. Ale z biegiem czasu pojawiają się przed nimi całkiem nowe wyzwania.

 

Badania

Niewykorzystany potencjał: dane z wewnętrznych wyszukiwarek

Analiza sposobu korzystania z wyszukiwarki na stronie może dać odpowiedź na wiele pytań dotyczących strategii produktu oraz zachowań użytkowników. Często jest jednak niesłusznie pomijana w badaniach. Jakie dokładnie może dać korzyści?

Testowanie konceptów: papier czy klikalny prototyp?

Jak prowadzić testy na etapie tworzenia produktów – inwestować czas w tworzenie dopracowanych, klikalnych prototypów, czy oszczędzać i badać na papierze? Jeżeli stoicie przed podobną decyzją, przeczytajcie o zaletach i wadach obydwu podejść.

 

Projektowanie

Jobs-to-be-done jako alternatywa dla person?

Persony mają długą historię, jako narzędzie do syntezy wyników badań oraz do prowadzenia procesu projektowego. W ostatnim czasie popularność zyskuje inne narzędzie skoncentrowane na potrzebach konsumentów: jobs-to-be-done (JTBD). Co oferuje i czym różni się od klasycznych person?

11 zasad dobrego projektowania

Zachwyć kogo możesz ale nie wkurzaj nikogo – to tylko jedna z zasad, którymi kieruje się w swoim zawodowym życiu projektant Steven Hoober. Jesteście ciekawi dziesięciu pozostałych? Zajrzyjcie do tego wpisu ;)

 

 

Sieć przeszukał dla Was Piotrek.