Polecamy

 

Amazon GO, czyli przyszłość robienia zakupów

Nowy koncept firmy Amazon, który może zrewolucjonizować sposób, w jaki robimy zakupy w sklepach stacjonarnych.

 

Quest for the best

Jak dostęp do mobilnych kanałów informacji zmienia to, jak szukamy produktów i co ostatecznie wybieramy?

 

Apple i złe imię designu

Długa, ale ciekawa lektura od Dona Normana, w której opisuje swoje zdanie na temat nowych trendów w budowaniu doświadczenia użytkowników przez gigantów.

 

Badania

 

Dlaczego projektanci powinni przeprowadzać testy użyteczności?

Tekst uderzający w fundamenty sposobu naszej pracy, przytaczający jednak ciekawe argumenty.

 

O protokole głośnego myślenia historycznie

Krótka historia protokołu głośnego myślenia, początki jego wykorzystywania w psychologii i psychoanalizie oraz późniejsza adaptacja do badań.

 

Wątpliwości wokół protokołu głośnego myślenia

Kilka kontrowersji wokół tego, czy protokół głośnego myślenia jest zawsze konieczny podczas testów użyteczności. A do tego refleksja nad jego efektywnością w badaniach.

 

Projektowanie

 

Przeglądarka, a nie aplikacje są przyszłością mobile

Jeśli myśleliście, że to aplikacje są przyszłością projektowania na mobile, to lepiej przeczytajcie ten artykuł ;)

 

Kanały, urządzenia i punkty styku a doświadczenie klienta

O tym, dlaczego projektowanie doświadczeń musi uwzględniać cały ekosystem produktów i usług.

 

Inspirujący i nowoczesny design portali newsowych

Kilka ciekawych inspiracji wyglądu i działania portali newsowych, które mogą zmienić nasz sposób czytania wiadomości w internecie.

 

 

 

Sieć przeszukali dla Was Kaja, Łukasz i Piotrek.