Polecamy

 

Sprzedaż i proces rejestracji na małych ekranach

Sprzedaż przez kanały mobilne rośnie, już ponad 16% pieniędzy jest wydawana w ten sposób. Jak różni gracze e-commerce w Europie radzą sobie z formularzami rejestracji na mobile’u?

 

Od projektanta UX do Product Ownera

Kto w zespole pełni rolę Product Ownera, a jaka odpowiedzialność spoczywa na całym zespole?

 

Jak zmienia się Uber?

O najnowszych zmianach w aplikacji Ubera oraz o sposobach ich wprowadzania.

 

Badania

 

Eye-tracking

Jednoznaczne, pewne, łatwe do pokazania i interpretacji? O sposobach wizualizacji danych pochodzących z eye-trackingu, ale także o ich zaletach i ograniczeniach.

 

Testy jakościowe aplikacji Starbucks

Ciekawe case study badań partyzanckich aplikacji Starbucks na IOS.

 

Lustro i badania

Lustro, czyli symbol badań jakościowych i powracająca dyskusja o jego wpływie na badanych.

 

Projektowanie

 

Kompletny przewodnik projektowania międzykulturowego

Projektowanie dla użytkowników z wielu różnych krajów może być trudne, ze względu na duże różnice kulturowe. Artykuł w jasny sposób przedstawia, jak podejść do takiego projektowania.

 

Framing effect

O tym jak błędy poznawcze wpływają na rozumienie danych, stawiane pytania, udzielane odpowiedzi, a na końcu na decyzje projektowe.

 

Znaczenie spójności w modelach interakcji

Jaki wpływ na interakcję użytkownika z interfejsem ma pamięć kinetyczna i jakie to ma znaczenie dla projektowania?

 

 

Sieć przeszukali dla Was Kaja, Łukasz i Piotrek.